Nya tag i livet!

Det är mycket som har hänt i mitt liv på sista tiden, kanske allt för mycket. Och för en månad sedan nådde jag en milstolpe - 20 årsdagen. Och det var då jag bestämde mig för detta.

Dags att ta tag i saker.

Jag har på sista tiden levt väldigt slaskigt, om det är rätt ord att använda. Inte tagit ansvar, inte varit brydd om saker och ting. Men det ska bli ändring på det nu. Och det var när jag bestämde detta som jag kom på att jag hade en gammal blogg. Och för att liksom kunna hålla reda på allt som händer i mitt liv och kanske skriva av mig lite också. Det kan vara välbehövligt.

Så nu är jag tillbaka, och jag kommer att blogga ännu mer än tidigare. Har nya krafter och vill verkligen dokumentera allt som jag nu kommer att ändra på :)

So long, suckers!


Kommentarer

Varsågod, säg din åsikt! :)

Namnet, tack!
Kom ihåg mig?

Mejladress, om du vill.

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0